Next:
Περιεχόμενα
 
Contents
Εισαγωγή στον πρoγραμματισμό υπολογιστών
με τη γλώσσα C
Μιχάλης Κολουντζάκης
Τμήμα Μαθηματικών
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Λεωφόρος Κνωσού
714 09 Ηράκλειο
E-mail:
mk@fourier.math.uoc.gr
Εαρινό εξάμηνο 2000-01
Περιεχόμενα
Πρόλογος
1. Τι είναι προγραμματισμός υπολογιστών
1.1 Ο υπολογιστής
1.1.1 Γλώσσα μηχανής και γλώσσες υψηλού επιπέδου
1.2 Πρόγραμμα
1.2.1 Μεταβλητές
1.2.2 I/O (input/output)
1.2.3 Εντολές ανάθεσης τιμής σε μεταβλητές
1.2.4 Εντολές εκτελούμενες υπό συνθήκη
1.2.5 Εντολές μεταφοράς ροής προγράμματος
2. Προγραμματισμός στη γλώσσα C - Εισαγωγικά
2.1 Γενικά για τη γλώσσα
2.1.1 Η γλώσσα C++
2.2 Το πρόγραμμα
hello.c
2.2.1 Η διαδικασία συγγραφής και εκτέλεσης ενός προγράμματος
2.2.2 Ανάλυση του
hello.c
2.2.3 Παρένθεση: το manual στο Unix
2.2.4 Ανάλυση του
hello.c
- Συνέχεια
2.2.5 Παρένθεση: ο κώδικας ASCII
2.3 Το πρόγραμμα
mean.c
2.3.1 Τύποι μεταβλητών
2.3.2 Απουσία λογικού τύπου
2.3.3 Δηλώσεις μεταβλητών
2.3.4 Εισαγωγή δεδομένων με τη
scanf
2.3.5 Αριθμητικές πράξεις και εκχώρηση αποτελέσματος σε μεταβλητή
2.3.6 Χρήση της
printf
- το πρόγραμμα
format.c
2.4 Το πρόγραμμα
cond.c
2.4.1 Σχόλια (comments)
2.4.2
#define
για σταθερές
2.4.3 Συναρτήσεις
2.4.4 Δήλωση μεταβλητής string
2.4.5 Η εντολή
if
2.4.6 Επιστροφή τιμής από συνάρτηση
2.4.7 Συνέχεια ανάλυσης του
cond.c
2.4.8 Τελεστές
2.4.9 Ποιοι τελεστές υπάρχουν;
2.4.10 Συνέχεια ανάλυσης του
cond.c
2.4.11 Η εντολή
switch
2.5 Το πρόγραμμα
primes.c
2.5.1 Τύποι συναρτήσεων και μετατροπές δεδομένων (casts)
2.5.2 Macros με το
#define
του
cpp
2.5.3 for loop και
goto
2.5.4 Πίνακες (μονοδιάστατοι)
2.5.5 Πως περνιούνται τα ορίσματα σε συναρτήσεις. Διευθύνσεις μνήμης. Pointers.
2.5.6 Τοποθέτηση πινάκων στη μνήμη. Αριθμητική σε pointers.
2.5.7 Strings (συμβολοσειρές)
Mihalis Kolountzakis 2001-10-21